رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار خبر داد:

نصب 70 شاخه گاردریل و حفاظ پل در محورهای شهرستان بهار

خبرگزاری پانا: رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان بهار بیان کرد: در آذر ماه سالجاری ، 70 شاخه گاردریل و حفاظ پل در محور بهاران و حوزه بهار تهیه و نصب شده است.

کد مطلب: ۳۰۱۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "غلامرضا بیرنگ" در رابطه با اقدامات ایمنی انجام شده در آذر ماه گفت: یکی از کارهای صورت گرفته در این ماه، خط کشی 10 کیلومتر از راههای آسفالته این شهرستان است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان بهار افزود: همچنین در این ماه، تعمیر و نصب 77 عدد تابلو اخطاری و انتظامی و پنج عدد سرعت گیر تعیمر و نصب شده است.

وی ادامه داد: رنگ آمیز 50 عدد از علائم ایمنی و شستشوی سه هزار و 800 عدد از این علائم از دیگر فعالیت های این اداره در آذر ماه است.

بیرنگ یادآورشد: همچنین در این ماه، شش کیلومتر تسطیح و آزادسازی حریم راه و چهار مورد رفع تجاوز از حریم با موفقیت انجام شده است.

وی در رابطه با فعالیت های این اداره در بخش نگهداری راه گفت: در این بخش، سه کیلومتر رگلاژ راههای شنی،شش کیلومتر تسطیح و رگلاژ راههای آسفالته و دو کیلومتر شانه سازی انجام شده است.

بیرنگ در پایان خاطرنشان ساخت: انجام چهار هزار و 60 متر مربع لکه گیری ، 540 عدد پاکسازی سطح راه از لاشه حیوانات و شش کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار