كلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با شگرد پیش فروش خودروی سنگین

خبرگزاری پانا:فردی كه تحت عنوان نمایندگی یكی از گروه های خودروسازی ، با پیش فروش خودرو ۲۰ میلیارد ریالی كلاهبرداری كرده و متواری شده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۳۰۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ "نورعلی یاری" فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت : در پی وصول ۷ فقره مرجوعه قضایی مبنی بر پیش فروش خودرو سنگین faw در یكی از نمایندگی های فروش و عدم تحویل در موعد مقرر ، موضوع به طور ویژه در دستور كار كاراگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته وی در تحقیقات مشخص شد خانمی با تأسیس شركت منتسب به یكی از گروه های خودروسازی و با سوء استفاده از بنرهای تبلیغاتی فروش خودروی گروه مذكور ، در قبال ۲۵۶ میلیون تومان از هركدام از شكات خودروهای سنگین faw و دیگر خودروهای سبك پیش فروش کرده است و مالباختگان هم به تصور اینكه با نمایندگی گروه یاد شده قرارداد می بندند اقدام به عقد قرارداد با صاحب شرکت کردند.غافل از اینكه شركت مذكور تا پایان سال ۹۲ معتبر بوده و به دلیل كم كاری و انجام تخلفات در سال جاری سلب امتیاز شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت : از آنجایی كه متهم به منظور فرار از چنگال قانون متواری شده بود با تلاش شبانه روزی مأموران و انجام یك سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت و در جریان یك مورد عملیات دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ "یاری" افزود : با اقرار صریح متهم به ارتكاب این عمل مجرمانه و پس از تكمیل تحقیقات ، پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با صدور قرار ۳ میلیارد ریالی به زندان مركزی شهركرد تحویل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار