اقدامات ویژه تاکسی رانی یزد برای دانش آموزان معلول

خبرگزاری پانا: بررسی مسائل مرتبط با سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی با حضور مدیر عامل تاکسی رانی یزد.

کد مطلب: ۳۰۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی پایداررئیس آموزش و پرورش استثنایی هدف از این بازدیدرا بررسی مسائل مرتبط با سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و تعامل وهماهنگی در خصوص خدمت رسانی هرچه بهتر به دانش آموزان معلول و کاهش بخشی از دغدغه های مدارس واولیاء دانش آموزان تحت پوشش عنوان کرد .

مدیر عامل تاکسی رانی شهر یزد نیز ضمن بازدید از مدارس نابینایان رسولیان ، ناشنوایان باغچه بان و جسمی حرکتی ضرابی و اهداء شاخه گل به دانش آموزان و کارکنان مدارس مربوطه در خصوص بررسی راهکارهای تعامل و مساعدت به دانش آموزان با نیازهای ویژه تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی قول مساعدت داد.

"صالحیان" افزود : نمایندگانی از طرف آموزش و پرورش استثنایی و سازمان تاکسیرانی تعیین می شوند تا نحوه و زمینه های خدمت رسانی به دانش آموزان و مدارس استثنایی را پیگیری نمودهو سازمان تاکسی رانی تسهیلاتی برای دانش آموزان با معلولیت های شدید از جمله ضایعه نخاعی ، فلج مغزی و ویلچری در نظر گرفته و به آموزش و پرورش استثنایی اعلام نماید.

وی ازسهمیه ای خاص در ارائه و اهداء کارت شهروندی به دانش آموزان معلول تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی یزد خبرداد و افزود:در خصوص آشنایی و آموزش رانندگان سرویس ها ، نحوه برخورد و رعایت شئونات و حقوق کودکان و دانش آموزان معلول پیش بینی های لازم از طرف سازمان تاکسی رانی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار