امام جمعه داراب:

رزمایش ˝محمد رسول‌الله˝ مانور قدرت نظامی ایران در برابر دشمنان بود

خبرگزاری پانا: امام جمعه داراب با اشاره به رزمایش ˝محمد رسول‌الله˝ ارتش گفت: این رزمایش بی‌نظیرترین رزمایش از لحاظ تجهیزات و توانمندی در کشور و در واقع مانور قدرت نظامی ایران در برابر دشمنان بود.

کد مطلب: ۲۹۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام رضا صادقی در خطبه‌های نماز جمعه داراب با استفاده ازاحادیث و روایات اظهارداشت: عفت یک صفت بازدارنده از امیال دنیوی و زیربنای علم اخلاق است وهمه شایستگی‌ها از عفت به وجود می‌آید.
خطیب جمعه داراب با اشاره به اینکه علمای اخلاق می گویند شجاع ترین و پاکیزه ترین جامعه،جامعه ای است که در آن عفت رعایت شود.گفت عفت صرفا ومنحصرا مربوط به پاکدامنی نیست بلکه مانع از همه امیال وآرزو های دینوی می گردد. زیرا امام علی {ع} می فرماید عفت از شهادت هم بالاتر است چون شهید اول عفیف میشود وسپس به شهادت می رسد.
وی افزود: قرآن با استفاده از قصص و داستان‌های قرآنی مانند سوره یوسف مردم را هدایت می‌کند و ما باید از داستان‌های قرآنی پند وعبرت بگیریم.
حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به شهادت سردار حبیب تقوی در سامرا ادامه داد: این سردار بزرگ قبل از پیروزی انقلاب و درزمان انقلاب صادقانه و مقتدرانه از نظام و ارزش‌ها دفاع کرد و در زمان جنگ نیز از فرماندهان توانمند و متعهد بود.
امام جمعه داراب با اشاره به شهادت دونفر از فرماندهان و یک بسیجی از لشکر 19فجر تصریح کرد: این عزیزان در منطقه شرق کشور به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به رزمایش "محمد رسول‌الله" ارتش خاطرنشان کرد: این رزمایش بی‌نظیرترین رزمایش از لحاظ تجهیزات و توانمندی در کشور و در واقع مانور قدرت نظامی ایران در برابر دشمنان بود.
امام جمعه داراب از حضور باشکوه مردم بصیرایران و شهرستان داراب در مراسم سالگرد 9 دی تقدیر کرد و گفت: حرکت 9 دی یک حرکت خودجوش مردمی بود که رنگ و بوی خدایی داشت و به همین خاطر در تاریخ ایران ماندگار شد و این حرکت عظیم در جهت حمایت از ارزش‌ها و ولایت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های 9 دی زمان‌شناسی، یکپارچگی واعلام حضور و اظهار عقیده مردم بود.
صادقی با اشاره به هفته وحدت نیز گفت: همه مسلمانان جهان با وحدت و اتصال به ریسمان الهی به سعادت می‌رسند و می‌توانند دشمنان را شکست دهند و در کشور ما برادران اهل تسنن وتشیع باید با وحدت، بصیرت و هوشیاری توطئه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان را خنثی و آنان را مایوس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار