رییس آموزش وپرورش استثنایی استان مطرح کرد:

انجمن اولیا و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت

خبرگزاری پانا: رییس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: انجمن اولیا و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت کشور محسوب می شود.

کد مطلب: ۲۹۸۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پروین قربانیان در جلسه ی انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس استثنایی استان با بیان این که خانواده به عنوان نخستین و مهم ترین نهاد آموزشی و تربیتی برای فرزندان مورد توجه است، تصریح کرد: حضور اولیا در مدرسه و ارتباطبا مربیان باعث ایجاد فرصت هایی برای آموزش و مشاوره متقابل است.

وی افزود: نقش کلیدی اولیا در موفقیت تحصیلی و تربیتی فرزندان موجب شده است که انجمن های اولیا و مربیان از جایگاه ویژه ای در نظام آموزشی برخوردار شوند.

قربانیان گفت: یکی از موثرترین و متداول ترین روش ها برای ایجاد ارتباط و مشارکت موثر والدین در امور مدرسه فرزندان، توسعه ی انجمن اولیا و مربیان مدارس است.

وی افزود: انجمن اولیا و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت کشور محسوب می شود و به عنوان یک نهاد مردمی تاثیر گذار،ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش را موجب می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی هدف از تشکیل انجمن اولیا و مربیان استثنایی استان را مشارکت اولیا دانش آموزان در جهت کمک به فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی در مدارس استثنایی، همسویی و هماهنگی فعالیت های تربیتی و آموزشی خانه و مدرسه، بررسی مسایل و مشکلات آموزشگاه ها و ارائه ی راهکار های مناسب عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار