برگزاری جلسه ساماندهی باغ تالارها و باغچه رستوران های بخش چهاردانگه

خبرگزاری پانا ،باحضور بخشدار چهاردانگه، جلسه ساماندهی باغ تالارها و باغچه رستوران های بخش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از ،روابط عمومی بخشداری چهاردانگه جلسه ساماندهی باغ تالارها و باغچه رستوران های بخش چهاردانگه با حضور کلیه اعضاء و به ریاست لطفی طلب، بخشدار چهاردانگه درمحل بخشداری چهاردانگه برگزار شد.
بخشدار چهاردانگه در آغاز جلسه ضمن مرور برخی اقدامات صورت گرفته ادارات متولی در ماههای اخیر در جهت ساماندهی باغ تالارها و باغچه رستوران های سطح بخش چهاردانگه گفت : علی رغم تذکرات، اخطارها و اقدامات قانونی انجام شده، هنوز برخی از این واحدهای صنفی قانونمند نبوده وتعدد قابل توجهی از واحدهای صنفی بدون پروانه کسب وبدون نظارت اتحادیه مشغول فعالیت هستند.
نماینده عالی دولت در بخش چهاردانگه با اشاره به برخی تخلفات بهداشتی و نارضایتی مردم محل از فعالیت تعدادی از این واحدهای صنفی گفت: نهادهای متولی باید تدابیر و تمهیدات ویژه ای در جهت نظارت و ساماندهی بر واحدهای صنفی مذکور اتخاذ نمایند.
لطفی طلب همچنین با تاکید بر حمایت از ایجاد اشتغال و کسب و کار افزود: ملاک و معیار ما قانون است و واحدهای صنفی مذکور نیز باید در چهار چوب قوانین فعالیت نموده و با واحدهای متخلف نیز باید برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
وی با یادآوری شناسایی کلیه باغ تالارها و باغچه رستورانهای سطح بخش و تفکیک آنها به لحاظ دارای پروانه کسب و فاقد پروانه کسب بر تعطیلی و پلمپ کلیه واحدهای صنفی غیر مجاز تاکید و خواستار نظارت جدی ومستمر بر واحدهای صنفی دارای پروانه کسب شدند.
بخشدار چهاردانگه ضمن اشاره به قانون تقسیمات کشوری ، قانون تعاریف محدوده و حریم و همچنین قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اظهار کرد: حریم به منزله هاله تنفسگاهی است و در واقع یک فرصت است که اگر به خوبی حفاظت و صیانت نشود تبدیل به یک تهدید خواهد شد و موقعیت جغرافیایی باغ تالارها و رستورانهای مورد بحث در حال حاضر در حوزه مسئولیت شهرداری منطقه 18 واقع شده که لازم است با همکاری جهاد کشاورزی از اراضی کشاورزی و حریم به نحو مطلوب صیانت نمایند.
وی در خاتمه گفت: هدف اصلی جلسه ساماندهی باغ تالارها و باغچه رستورانها بر اساس قانون بوده و ما نباید به مسائل تنش زا دامن بزنیم بلکه با حفظ آرامش جامعه اجرای قانون را پی گیری نمائیم.

/ خبر : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار