نماینده مردم محلات و دلیجان به پانا خبر داد:

سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی کشور در منطقه آبگرم محلات

خبرگزاری پانا: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سازمان بازنشستگی کشور به منظور سرمایه گذاری در منطقه آبگرم محلات خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: طی روزهای گذشته و در نشستی مشترک با مسئولان سازمان بازنشستگی کشور مقرر شد این این نهاد 500 میلیارد ریال در منطقه آبگرم سرمایه گذاری كند.

وی همچنین با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت و طرح مشکلات شهرستان های محلات و دلیجان تصریح کرد: در این نشست سه خواسته تامین پزشکان متخصص، افزایش نیرو و تجهیزات را با وزیر در میان گذاشته و خواستار حل مشکلات موجود شدیم.

حجت الاسلام سلیمی در ادامه خاطر نشان ساخت: با پیگیری های انجام شده ظرف روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور تکمیل اردوگاه بهزیستی محلات اختصاص یافت و مبالغی نیز به منظور تکمیل سالن کارگران دلیجان که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اختصاص یافت.

نماینده مردم محلات و دلیجان بیان کرد: همچنین اعتباراتی به منظور لایروبی قنوات دلیجان و محلات از ردیف اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافته است و برای بهسازی روستاهای محلات و دلیجان نیز اعتباراتی مشخص شده که به زودی توسط بخشداری به روستاها اختصاص خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار