فرماندار قرچک گفت :

هفته پژوهش، فرصتی برای ارائه توانمندی های پژوهشی و فناوری

خبرگزاری پانا : فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش، فرصتی برای ارائه توانمندی های پژوهشی و فناوری است .

کد مطلب: ۲۹۳۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،علی صادقی با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش در جمع خبرنگاران گفت: هفته پژوهش فرصتی برای ایجاد تعاملات علمی و پژوهشی و ارائه دستاورد‌های علمی و ایده‌های تولید علم و فناوری است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند، علم، پیشرفت علمی و فراگیری نیاز اول کشور است، گفت: در راستای جهاد علمی، نمایش بروز استعداد ها و خلاقیت های جوانان برومند این مرز وبوم در این هفته به نمایش گذاشته می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بر لزوم اهمیت به مسائل مربوط به پژوهش و تحقیق به منظور ارتقای جایگاه علمی کشور توسط مسوولین تاکید کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی بر آنن که این حرکت دانشمندان و دانشجویان نخبه در ایران اسلامی را متوقف نمایند که به یاری خداوند متعال و همت بلند دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان این مرز و بوم این تهدیدات خنثی شده است.

صادقی گفت: نامگذاری هفته پژوهش، نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه ایران اسلامی دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب شناسی در خصوص شیوه های فرهنگ سازی در حوزه پژوهش محسوب می شود.

فرماندار قرچک بیان داشت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح مدارس، دانشگاه های سطح شهرستان قرچک برگزار میشود که این برنامه ها می تواند توسعه همه جانبه در این حوزه را در بر گیرد.

وی در پایان افزود: امیدوارم که با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی شهرستان قرچک و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار