پس از مدتها صورت گرفت؛

برقراری پرواز خارجی به مقصد نجف از فرودگاه مهرآباد

خبرگزاری پانا : به منظور افزایش بی سابقه حجم مسافران به مقصد عراق و در جهت تکریم مسافران حضرت اباعبدالله الحسین چهار پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۲۹۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا با توجه به رسالت صنعت هوایی در راستای خدمت رسانی به مسافران ،شرکت هواپیمایی معراج در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین با ماموریت دایمی خود و با توجه به افزایش تردد مسافران برای حضور در آیین اربعین حسینی در کربلای معلی و در جهت حفظ تعادل قیمت و ترافیک های پروازی خطوط تهران- نجف بخشی از پرواز های خود را پس از مدتها از فرودگاه مهرآباد تهران انجام خواهد داد.


بنا به این گزارش شرکت هواپیمایی معراج با توجه به حجم انبوه تقاضاهای بی پاسخ زائران عتبات عالیات در آخرین اقدام خود در این خصوص با هماهنگی های صورت گرفته از سوی سازمان هواپیمایی کشوری،فرودگاه بین المللی مهرآباد ،اداره گذرنامه، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به برقراری چهار پرواز فوق العاده بصورت مستقیم در خطوط پروازی تهران - نجف کرده است.


علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با پورتال هواپیمایی معراج ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی با بیان اینکه طی هماهنگی های به عمل آمده و افزایش بی سابقه حجم مسافران به مقصد عراق ما برآن شدیم تا درجهت تکریم مسافران حضرت اباعبدالله الحسین چهار پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران صورت گیرد.


وی گفت: این چهار پرواز مستقیم از سوی شرکت هواپیمایی معراج طی 4 روز صورت پذیرفته که اولین پرواز روز قبل از سوی این ایرلاین صورت گرفت و پرواز های بعدی امروز و هفته آتی از همین فرودگاه ،تهران را به مقصد نجف اشرف ترک خواهد کرد.


شایان ذکراست پیش از این مرتضی دهقان مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری خاطر نشان کرده بود که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاكنون مجوز 257 پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار