در آذرماه ۹۳؛

نخستین دوره مصاحبه دکترای تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

خبرگزاری پانا: نخستین دوره مصاحبه دکترای تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پنجشنبه گذشته با حضور داوطلبان دکتری تخصصی رشته علوم قرآنی و حدیث برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این دوره داوطلبان برگزیده دکترای تخصصی رشته علوم قرآنی و حدیث آزمون ورودی سال جاری در مصاحبه تخصصی حضور یافتند.

این گزارش حاکی است پنجشنبه بیستم آذرماه، داوطلبان برگزیده رشته‌های حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق بین الملل به مصاحبه دعوت خواهند شد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعاً 26 رشته و گرایش هر ساله دانشجو می‌پذیرد.

رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی، اقتصاد و جامعه‌شناسی برای مقطع کارشناسی در این دانشگاه ارائه می‌شود.

همچنین تعداد 10 رشته برای داوطلبان مطع کارشناسی ارشد این دانشگاه درنظر گرفته شده است که حقوق خصوصی، حقوق جزا و همچنین جرم‌شناسی، حقوق بین‌الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم حدیث، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی و تاریخ تمدن ملل اسلامی از جمله این رشته‌هاست.

رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق بین‌الملل، فقه جزایی، علوم قرآنی و حدیث و فلسفه و کلام اسلامی برای داوطلبان دوره دکتری درنظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار