فرماندار در بازدید از اداره برق:

نظم و انضباط کاری در هر مجموعه ای به ارتقا عملکرد آن کمک می کند

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان شاهین دژصبح امروزبه اتفاق بخشدار مرکزی با حضور در اداره برق ضمن بررسی مسائل و مشکلات این اداره در جهت رفع موانع و مشکلات در این حوزه تاکید نمودند.

کد مطلب: ۲۸۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین عباسی فرماندار این شهرستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این اداره و قدردانی از تلاش های کارکنان اداره اظهار داشت: نظم و انضباط کاری در هر مجموعه ای به ارتقا عملکرد آن کمک می کند و اظهار امیدواری کرد: خدمت رسانی مطلوب ، پاسخگویی، نظم و انضباط سرلوحه کار تمامی ادارات قرار بگیرد. وی همچنین اظهار داشت:توفیق خدمت به مردم عزیز بصورت همیشگی نیست باید از این فرصت به نحوی در جهت خدمت بی منت به مردم استفاده نمود.

فرماندار شهرستان شاهین دژ یادآوری کرد: انجام طرح های مطالعاتی وحرکت بسوی جایگزینی انرژیهای پاک وسالم باید در راس برنامه ریزیها قرار بگیرد تا نسلهای آینده نیز بتوانند ازاین نعمات خدادادی بهره مند باشند.

عباسی تاکید کرد: استاندارد سازی خدمات و کالای های ارائه شده در طرحهای توسعه شبکه برق شهرستان باید محور اصلی طرحهای در دست اقدام این اداره در سطح شهرستان شاهین دژباشد.

وی افزود: مسئولین دستگاهها ی اجرایی در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان تلاش مضاعف نموده و در جهت جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مراجعین تلاش نمایند.

در این بازدید رضا محمد نیا، مدیر توزیع برق شهرستان شاهین دژ نیز گزارشی از وضعیت شبكه توزیع برق شهرستان ، برنامه ها و اهداف آن اداره توضیحاتی در حضور فرماندار ارائه داد.

در ادامه فرماندار شاهین دژ از مرکز شبانه روزی پاسخگویی به مسائل ومشکلات مردم ونظارت واصلاح شبکه توزیع برق بازدید واز نزدیکی در جریان خدمات این مرکز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار