همزمان با ایام محرم و صفر،

تقدیر شهروندان و کسبه از سیاه پوشی بی سابقه معابر سطح منطقه چهار مشهد

خبرگزاری پانا: نمایندگان کسبه و شهروندان بلوارهای طبرسی و شهید مفتح در نشست با شهردار منطقه چهار از اقدامات بی سابقه این منطقه به منظور سیاه پوشی معابر همزمان با ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) تشکر و قدردانی کردند.

کد مطلب: ۲۸۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، در این نشست که با حضور شهردار و جمعی از مسئولین شهرداری منطقه چهار برگزار شد ، سید کمال الدین شاهچراغی گفت : بیش از 2 هزار پرده مشکی برای سیاه پوش کردن پل ها ، معابر ، میادین و بوستان های سطح منطقه در ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع) با هدف هویت بخشی به سیمای بصری شهر برافراشته شد .

شاهچراغی در ادامه از صدور مجوز برای ایستگاه های صلواتی و خیمه عزاداری در این ایام در سطح منطقه خبر داد و افزود: در راستای ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری با شکوه عزاداری سالار شهیدان در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی 320 نیروی اداره خدمات شهری منطقه به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان فعال هستند.

وی شستشو و نظافت مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، خدمت رسانی به هیات مذهبی، شستشوی محوطه مساجد و ... از دیگر فعالیت های منطقه چهار در ماه محرم و صفر می باشد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار