معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

پل ارتباطی « صدای تحول » در گروه تكنولوژی آموزشی ابتدایی مازندران راه اندازی شد

خبرگزاری پانا : معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت : پل ارتباطی « صدای تحول » در گروه تكنولوژی آموزشی ابتدایی مازندران راه اندازی شد.

کد مطلب: ۲۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ منیره موحدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: گروه تكنولوژی آموزشی این معاونت به منظور پرسش و پاسخ مسایل آموزشی و تربیتی اقدام به راه اندازی یك خط مستقیم با عنوان صدای تحول نموده است .

وی اظهار داشت: گروه های آموزشی به عنوان مجامع آموزشی ، پرورشی و پژوهشی با این اندیشه بوجود آمده است كه ضمن برقراری ارتباط سازنده بین معلمان ، زمینه استفاده از تجارب و اطلاعات علمی و فنی و آموزشی در روش های تدریس ، گسترش اطلاعات تخصصی ، كاربرد وسایل آموزشی و كمك آموزشی ، بهره گیری صحیح از وسایل و امكانات سمعی و بصری و ... را در جهت بهبود كیفیت آموزشی و پرورشی مهیا و صلاحیت های تخصصی معلمان را با استفاده از دانش و تكنولوژی نوین بهبود بخشد.

معاون آموزش ابتدایی با بیان این كه ارتباط بین آموزگاران و گروه های آموزشی ، به مشاركت در ایجاد بازسازی و افزایش سطح مهارت های آموزشی كمك می كند تصریح كرد: ارتباط مستمر بین گروه های آموزشی و آموزگاران باعث انتقال سریع دانش و تجربیات حرفه ای می گردد و این ارتباط باعث افزایش تأثیر گروه ها بر معلمان می شود .

وی خاطر نشان كرد: معاونت آموزش ابتدایی همسو با سند راهبردی تحول بنیادین جهت كیفیت بخشی آموزشی فقط اكتفا به برگزاری گارگاه های آموزشی ننموده ، بلكه همزمان با بكار گیری از نیرو های توانمند در گروه های آموزشی جهت بازدید مستمر از مدارس و كلاس های تحت پوشش برای رفع مسائل و مشكلات آموزشی و تربیتی ، بحث و تبادل نظر با آموزگاران و پاسخگویی به سؤالات و رفع اشكال آموزگاران در كتب جدید التألیف اقدام نموده است .

موحدی در ادامه با بیان این كه گروه های آموزشی اداره كل آموزش وپرورش استان مازندران علاوه بر فعالیت های ذكر شده اقدام به ایجاد سایت مستقل گروه آموزشی نموده است افزود: همكاران محترم می توانند با مراجعه به فایل PDF كتب درسی جدیدالتالیف ، روش های تدریس ، نرم افزار های آموزشی برای كلاس های هوشمند و... دسترسی یابند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: همكاران گرامی می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات آموزشی و تربیتی، پرسش و پاسخ از محتوای كتب جهت رفع اشكال یا ارائه نظر و پیشنهاد جهت بهینه سازی آموزش با شماره « 2225325-0151 » تماس حاصل نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار