رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت‌الهدی اردبیل خبر داد:

تحصیل 350 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی اردبیل

خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه فرهنگیان بنت‌الهدی اردبیل گفت: هم اکنون حدود 350 نفر در دانشگاه بنت‌الهدی اردبیل در حال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۲۸۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اشرف میکائیلی در نشست با استاندار اردبیل که در محل دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت‌الهدی اردبیل انجام شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان همان تربیت معلم سابق است که رسالت تربیت معلمان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، گفت: این نهاد مقدس نهادی است که وظیفه تربیت معلمان را دارد و خداوند این توفیق را نصیب ما کرده تا به این نهاد خدمت کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت‌الهدی اردبیل افزود: امیدواریم خدمت در این دوره‌ها را غنیمت بدانیم و در تعالی اهداف این دانشگاه گام برداریم.

میکائیلی به وضعیت فعلی دانشگاه فرهنگیان بنت‌الهدی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 350 نفر در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: در نیمسال دوم به تعداد دانشجویان این دانشگاه افزوده خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت‌الهدی اردبیل ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه در سه رشته ادبیات، علوم تربیتی و الهیات به تحصیل مشغول هستند.

میکائیلی به مشکلات و مسائل موجود در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با وجود کمبودهای موجود در خوابگاه دانشجویی برای ورودی‌های نیمسال دوم نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به کمبود کلاس‌های درس برای دانشجویان نیمسال دوم عنوان کرد: با این وضعیت برای دوره‌های جدید با مشکل جدی روبه‌رو خواهیم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت‌الهدی اردبیل فضای محدود کتابخانه و استاندارد نبودن قفسه‌ها و امکانات آن را یاد آور شد و افزود: از لحاظ تعداد کتاب و تنوع آن مشکلی نداریم و به زودی به تعداد آنها افزوده خواهد شد اما فضا و امکانات موجود در کتابخانه استاندارد نیست.

میکائیلی همچنین کمبود سایت کامپیوتری و سالن ورزشی برای برگزاری کلاس‌های تربیتی بدنی و اوقات فراغت دانشجویان را از دیگر مشکلات موجود و قابل بررسی این دانشگاه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار