بازدید محمد احسانی از پشت صحنه فیلم راما قویدل

خبرگزاری پانا: معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با حضور در پشت صحنه فیلم ˝چاقی˝ به کارگردانی راما قویدل با عوامل این اثر سینمایی گفت وگو کرد.

کد مطلب: ۲۷۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمد احسانی در دیدار با عوامل این اثر سینمایی افزود: خوشحالم که راما قویدل بعد از چند اثر خوب تلویزیونی ، ساخت نخستین کار سینمایی خودر ا آغاز کرد.
وی یادآور شد: وی کارگردان جوان و آینده دار سینمای ایران است که امیدوارم جای مرحوم قویدل را با نگاهی جدید پر کند.
معاون ارزشیابی و نظارت آثار سازمان سینمایی توضیح داد: یکی از خصوصیات فیلم اولی ها ادر دوره جدید ین است که از افراد شاخص در حوزه های مختلف هستند؛ گروه تهیه کننده فیلم "چاقی" نیز افراد با سابقه ای هستند و روز سوم از کارهای آنان است.
احسانی اظهار امیدواری کرد ترکیب تجربه تهیه کنندگان و ابداعات راما قویدل موجب شود فیلم چاقی به اثری قابل توجه تبدیل شود.
وی با اشاره به قصه این اثر سینمایی توضیح داد: قصه فیلم "چاقی" اجتماعی است و یکی از معضلاتی که خانواده های متوسط شهر نشین دست به گریبان آن هستند در این اثر سینمایی با نگاهی اخلاقی روایت و کالبد شکافی می شود.
راما قویدل نیز در این دیدار گفت: فیلم "چاقی" روایت یک انتخاب بین عشق و وجدان است.
وی همچنین توضیح داد که استرس کار اول بسیار زیاد بوده و این کار مشکلات خاص خود را دارد.
۴۰ درصد از فیلمبرداری فیلم چاقی به پایان رسیده و ۳۷ جلسه فیلمبرداری برای این اثر پیش بینی شده است.
هم اکنون فیلمبرداری بخش هایی از فیلم "چاقی" در منزلی در سعادت آباد ادامه دارد و لادن مستوفی و علی مصفا در این بخش جلوی دوربین می روندد.
فیلمبرداری این اثر سینمایی ۸ آبان در لوکیشینی در محله دروس تهران آغاز شده و تاکنون مهسا کرامتی، علی مصفا و لادن مستوفی جلوی دوربین رفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار