زنگ استکبارستیزی درمدارس شهرستان اردکان طنین انداز شد

خبرگزاری پانا: به مناسبت یوم الله 13 آبان و با شعار لبیک یا حسین (ع) ، زنگ استکبار ستیزی در شهرستان اردکان نواخته شد.

کد مطلب: ۲۷۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت تقارن یوم الله 13 آبان با عاشورای حسینی (ع) این تقارن را نشانه الگو برداری انقلاب اسلامی ایران از عاشورا دانست .
حجه الاسلام والمسلمین حاجی اسماعیلی گفت : همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس در مقابل تهاجم نظامی دشمن ایستادیم امروز باید با شناخت سلاح جدید دشمن ، در مقابل تهاجم عقیدتی و فرهنگی نیز بایستیم .
وی با اشاره به خوی وحشیگری استکبار جهانی افزود : آمریکا ، سر منشاء تروریسم در منطقه است رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبانماه سال 1358 را موجب تحقیر آمریکا دانست و اظهار داشت : این اقدام انقلابی ، برگرفته از قیام عاشورا بود .
وی ، پیشرفت کشور را مرهون خون شهدا و ثمره انقلاب اسلامی دانست و افزود : امروز ، دانش آموزان باید خط شکن مرزهای علمی باشند و با تکیه بر قدرت علم و ایمان خود ، فرهنگ عاشورایی را در دنیا گسترش دهند .
حجه الاسلام والمسلمین حاجی اسماعیلی اظهار داشت : جهاد امروز ، جهاد فرهنگی ، بصیرتی و علمی است و ما باید به عنوان افسران جنگ نرم در خدمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .
قرائت مقاله در خصوص یوم الله 13 آبان توسط یکی از دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود .
لازم به ذکر است این مراسم با شعار لبیک یا حسین(ع) در محل دبیرستان حضرت سیدالشهداء (ع) شهرستان اردکان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار