معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

آزادسازی سوسنگرد نقش کلیدی در ادامه جنگ 8 ساله داشت

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت عملیات آزادسازی سوسنگرد و نقش مقام معظم رهبری در آن گفت: این عملیات نقش کلیدی در ادامه جنگ 8 ساله داشت.

کد مطلب: ۲۷۷۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی در جلسه هماهنگی مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: نتیجه این عملیات در صحنه بین‌المللی نیز قابل توجه بود به طوری که تمام ابرقدرت‌ها به این حماسه جاوید ملت ایران اذعان کردند.

وی با اشاره به اهمیت عملیات آزادسازی سوسنگرد و نقش مقام معظم رهبری در آن، گفت: این عملیات نقش کلیدی در ادامه جنگ 8 ساله داشت. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خواستار برگزاری مراسم باشکوه در تمام شهرهای استان شد و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن برنامه‌ریزی، همکاری لازم با ستاد بزرگداشت سالروز فتح سوسنگرد به عمل آورده و در مردمی کردن این مراسم تلاش کنند.

حسن مجنونی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و دبیر این جلسه نیز گزارشی از برنامه‌های سال گذشته ارائه و اظهار کرد: بحث ایثار و شهادت به عنوان یکی از پایه‌های فرهنگ کشور باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی به ویژه سازمان‌های فرهنگی قرار گیرد. گفتنی است، در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. - See

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار