جوابیه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر

خبر گزاری پانا : در پی انتشار مطلب درج شده در تاریخ 93/8/7 از سوی برخی پایگاه های خبری با عنوان « از چهره سازی نوازنده معلوم الحال تا ... » ، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، جوابیه ای صادر نمود.

کد مطلب: ۲۷۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر ،

در این جوابیه آمده است:

از افتخارات دولت تدبیر و امید نگاه واقع بینانه و متعادل به دور از افراط و تفریط به ابعاد مختلف جامعه است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اتکا به شیوه اعتدال، مفتخر است که با حداقل اعتبار فرهنگی توانسته است در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت کند از برگزاری جشنواره های استانی و منطقه ای با حضور 8 استان کشور، تا برگزاری جشنواره کشوری مشاعره رضوی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه روز ملی خلیج فارس با ده برنامه جنبی در تهران و بوشهر ، امضای تفاهم نامه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی و نمایشگاه محصولات قرآنی ، سوگواره حسینی در ماه محرم و همکاری با هیئت های مذهبی و فعالیتهای فرهنگی و هنری دیگر ... .
نکته قابل ذکر در خصوص برگزاری کنسرت ها و برنامه های موسیقی این است که گروههای دارای مجوز که برای برگزاری برنامه خود از این اداره کل مجوز می گیرند، اجرای آنها بر اساس شاخص های دفتر موسیقی کشور است و ملزم به رعایت کلیه بندهای دستورالعمل مربوطه هستند و گروههایی که بدون مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به فعالیت می کنند جلوگیری از فعالیت و خروج آنها از کشور برای اجرای برنامه های بدون مجوز، در حیطه وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست.
این اداره کل همواره از انتقادات سازنده، کارشناسی شده و به دور از جهت گیری های سیاسی استقبال می کند ... باشد که با ایجاد فضایی مثبت و سازنده زمینه تحقق رشد و ارتقا فرهنگ را در سال اقتصاد و فرهنگ ، با تدبیر و افزایش امید در جامعه فراهم کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار