رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت وگو با پانا مطرح کرد:

بهترین زمان خرید مسکن برای متقاضیان مصرفی

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت : هم اکنون بهترین زمان خرید مسکن برای متقاضیان مصرفی است و تعویق بیش‌از این در انجام معامله به خریداران مصرفی توصیه نمی شود.

کد مطلب: ۲۷۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حسام عقبایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد: وضعیت كنونی بازار مسكن را برای هر دو طرف معامله، مناسب است و با قرار گرفتن در انتهای دوره ركود و افزایش نسبی معاملات از یك‌سو و همچنین تداوم روند كاهشی قیمت حتی در سه ماهه آخر سال از سوی دیگر، در حال حاضر بهترین شرایط معامله برای متقاضیان مصرفی از این بابت كه فایل فروش در بازار رو به افزایش و قیمت‌ها مناسب شده است؛ و همچنین فروشنده‌ها نیز از این بابت كه تقاضا به تدریج وارد بازار شده و كشش خرید ایجاد شده است.

عقبایی تاکیدکرد: هم اکنون بهترین زمان خرید مسکن برای متقاضیان مصرفی است و تعویق بیش‌از این در انجام معامله به خریداران مصرفی توصیه نمی شود.


وی عنوان کرد: تعویق و تاخیر در انجام معاملات به سود مالکان و متقاضیان فروش هم نیست و با توجه به خیز بازار مسکن برای خروج از ركود، هم اکنون به هر دو گروه خریدار و فروشنده در بازار مسکن توصیه می شود معاملات خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار