نماینده ولی فقیه در فارس:

ساخت زائر سرای فارس در مشهد و کربلا سریعتر انجام شود

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار سرعت بخشیدن به ساخت زائر سرای فارس در مشهد و کربلا شد.

کد مطلب: ۲۷۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله اسد الله ایمانی در نشست ساخت و راه اندازی زائر سرای فارس در مشهد و کربلا، گفت: مقام معظم رهبری 20 سال پیش تاکید کردند که بخشی از فضای اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) برای ساخت زائر سرای استانهای دیگر اختصاص داده شود.
وی افزود: طی طرحی که اعلام شد قرار بود شورای شهر و شهردار مشهد قطعات زمینی متناسب با ظرفیت استانهای مختلف مشخص کنند و در اختیار مسئولین استانها قرار دهند که این کار با قطعه های یک هزار متری و 500 متری انجام شد.
امام جمعه شیراز یادآور شد: گرانی زمین در اطراف حرم مطهر باعث شد که شهرداری و شورای شهر مشهد نتوانند متراژ زمین بزرگی را در اختیار برخی از استانها قرار دهند.
آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه قطعه هفت برای ساخت زائر سرای استان فارس مد نظر قرار داده شده، گفت: این قطعه در 20 دقیقه ای حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد اما 500 متر برای استان فارس کم بود که در این راستا تصمیم گرفته شد چند قطعه کوچک اطراف این زمین نیز خریداری و به 500 متر واگذار شده اضافه شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: با خرید زمینهای اطراف این قطعه واگذار شده وسعت زمین برای ساخت زائر سرای فارس در مشهد حدود یک هزار و 40 متر خواهد رسید که یک هتل در 11 طبقه ساخته خواهد شد.
آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه ساخت این زائرسراها باید به سرعت انجام شود، گفت: از طرفی دیگر باید توجه داشت که ساخت زائر سرا در کربلا نیز باید مد نظر قرار داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار