بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از خانواده معظم شهید ورزشکار حمید نصیری

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه تنی از کارکنان و معاونین اداره کل با خانواده معظم شهید حمید نصیری دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۲۷۵۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران تجدید خاطره شهدای انقلاب اسلامی است و این دیدارها بهانه ای است تا با شهدا تجدید میثاق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا باعث شد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی به شهدا و خانواده های آنها مدیون است و بخشی از این ادای دین در سایه گوش به فرمانی در برابر ولایت فقیه و سرکشی به خانواده های شهدا باید جبران شود.

سید عبدی افتخاری با بیان این که دیدار با خانواده شهدا و بهره گیری از روحیه شهدا پشتکار مسئولان را دو چندان می کند افزود: خانواده های معظم شهدا با صبر و بردباری خود عزت و سربلندی را به نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشتند.

وی گفت: بهره مندی از رهنمودهای خانواده شهدا و دعای خیر مادران شهدا موجب پیشرفت در کارها و حرکت سریع در خدمتگزاری به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: به برکت رشادت ها وخون شهدا است که امروزه در آسایش و امنیت زندگی می کنیم و باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و دل جویی و تکریم والدین بزرگوار شهدا و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت به نسل حاضر تلاش کنیم.

وی در پایان بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی در هدایت رهبری قدرتمندانه از حاکمیت ارضی جمهوری اسلامی دفاع کردند و با بصیرت کامل پای در راه جهاد و استقامت گذاشتند و امروز این شهیدان واسطه فیض و برکات الهی شده اند.

شهید حمید نصیری در شهر همدان دیده به جهان گشود و در سال 1364 در عملیات والفجر8 شربت شهادت را در جبهه جنوب سرکشید .

شهید حمید نصیری از شهدای بسیج ورزشکارهمدان است که در سنین کودکی آموزش های حرفه ای ورزش ژیمناستیک را آموخت و تا زمانی که به مقام رفیع شهادت نائل شد نیز این ورزش را پیگیری می کرد و از قهرمانان ژیمناستیک استان محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار