حبیب کاشانی خبر داد/

قطع همکاری با وینگادا قطعی شد

خبرگزاری پانا: سرپرست تیم ملی امید از جمع بندی کمیته فنی برای قطع همکاری با مربی پرتغالی خبر داد.

کد مطلب: ۲۷۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید فعلا اظهارنظر دقیقی درباره تیم امید نمی کند. این عضو شورای شهر تهران بعد از جلسه فنی کمیته فدراسیون فوتبال خروجی جلسه را اینچنین در اختیار خبرنگاران گذاشت.


* جلسه امروز با سرمربی تیم ملی مثبت بود و نظرات کی روش را در باره وینگادا شنیدیم و قرار شد اگر سرمربی جدیدی برای تیم امید انتخاب شد، این فرد مربی توانمند و جایگزین خوبی برای وینگادا باشد. بررسی های مفصلی درباره عملکرد تیم امید در کمیته فنی صورت گرفته بود و در این جلسه کی روش نظرات فنی اش را به حضار گفت و قرار شد تا ما با جمع بندی همه نظرات و شرایط موجود، تصمیم مناسبی برای تیم امید بگیریم.


* نبایدفرصت را برای تیم امید از دست بدهیم. اگر وینگادا را برمی داریم او یک وینگادای موفق است که تیمش در المپیک چهارم شد. باید مربیان خوبی جانشین او شوند. امروز با حضور کی روش صحبت هایی را انجام دادیم که در نهایت او حمایت از تیم المپیک را مدنظر داشت و معتقد بود که مدیر و مربی که در تیم حضور دارند با برنامه قبلی پیش بروند.


* تیم المپیک ما به هرحال از مشکل عدم حضور بازیکنان هم رنج برد و امکانات کافی هم وجود نداشت. به همین دلیل برای جلوگیری از قضاوت یک طرفه می خواهیم تا خروجی جلسات را به وینگادا انتقال دهیم وپ س از آن تصمیم خواهیم گرفت چرا که با وجود زمان کم نباید با عجله عمل کنیم. به هرحال وینگادا هم کارنامه خوبی دارد و نباید این را نادیده گرفت.


* با توجه به اینکه امکان دارد اسم یکی از اشخاص از قلم بیفتد اجازه دهید نامی از مربیان نبرم. مربی خارجی را از این باب بحث کردیم که هیچ مربی نمی تواند به تیم کمک کند حتی هم اکنون کاپلو هم نمی تواند به تیم کمک کند زیرا فرصت مان محدود است. اگر مربی بتواند به ما کمک کند آن شخصی است که با فرهنگ و فوتبال ما آشنا باشد. فارغ از گذرنامه او که برای چه ملیتی است در مورد آشنایی اش بیشتر بررسی خواهیم کرد.


* اگر بازی های اینچئون را ملاک قرار می دهید او 7 بازی انجام داده که 3 باخت داشته و 4 مساوی داشته. طبیعتا اگر در لیگ برتر مربی این نتیجه را بگیرد مدیرعامل میتواند تصمیم به تغییر او داشته باشد اما باید این موضوع بررسی شود. مجموع برآیند او منفی است. ما می توانیم با وینگادا برای جداشدن از هم دوستانه تصمیم بگیریم. چه پالس مثبتی دارد که بخواهیم هم اکنون به سرعت تصمیم بگیریم. زمانی که هنوز جایگزینی برای او انتخاب نشده است. اگر قرار است جدایی انجام شود باید دوستانه باشد و با کمترین خسارت.


* وینگادا از زمان مربیگری در پرسپولیس حدود 500 میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که 100 میلیون تومان آن از سوی باشگاه پرداخت شده ولی 400 میلیون تومان مانده است و به همین دلیل آمدنش برای حضور در جلسه سخت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار