معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد:

برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال یك حركت تحول گرایانه است

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال را در کنار نمایشگاه کتاب یک حرکت تحول گرایانه دانست.

کد مطلب: ۲۷۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی برادران در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگرفته از عزم مسئولان برای به رسمیت شناختن این عرصه، یک گام موثر بوده است.

وی ادامه داد: رسانه های هوشمند به سمت فضاهای تعاملی، سرعت در انتشار اخبار و همگانی کردن عرصه رسانه پیش می روند و این ویژگی ها کارکرد رسانه را به مفهوم قدیمی تغییر داده است.

وی با اشاره به نخستین دوره برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مشهد، اذعان داشت: این اتفاق موضوعات قابل تقدیر است که در همین راستا زیرساخت های شهر هوشمند در فرهنگسرای رسانه در حال فعال شدن هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های رسانه های دیجیتالی را در شهر به صورت رایگان ارائه می دهیم، افزود: برای زیر ساخت های مربوط به فرهنگسرای فضاهای مجازی آمادگی مساعدت داریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد تصریح کرد: ظرف یک سال گذشته تحول بیشتری در عرصه رسانه های دیجیتال ایجاد شده و تعداد زیادی از افراد جامعه از شبکه های تحت موبایل و اینترنت استقبال کرده اند.

وی افزود: این شبکه ها بسته های مناسبی برای تعاملات اجتماعی بوده که باید تلاش کنیم تا اهداف خود را در این زمینه به ثمر بنشانیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار