مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

برنامه های هفته تربیت بدنی حول محور توسعه ورزش قهرمانی

خبرگزاری پانا:مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت:برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش بر حول محور توسعه ورزش قهرمانی ، همگانی و برنامه های فرهنگی برای جوانان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۲۷۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، سید محمد شروین اسبقیان در نشست ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش بر حول محور توسعه ورزش قهرمانی ، همگانی و برنامه های فرهنگی برای جوانان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم افزایش شادی و نشاط در بین مردم افزود:ما باید با برگزاری هرچه بهتر این هفته موجب شادی و نشاط در زندگی مردم بیشتر از گذشته شویم. همه از وجود شادابی و نشاط در ورزش همگانی با خبر هستند و برهمین اساس سعی ما بر این است در این هفته تمامی قشرهای مختلف مردم روی به ورزش کردن بیاورند.

رئیس ستاد هفته تربیت بدنی در آذربایجانشرقی از تدارک برنامه های مختلف با کمک دستگاهها برای این هفته خبر داد و گفت : با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان رویکرد برنامه های ما در این هفته توسعه و ترویج ورزش برای همه ، برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و برنامه های فرهنگی با محوریت جوانان خواهد بود و امیدوارم گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

اسبقیان در ادامه بیان داشت : 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها را حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

وی افزود : ورزش با قصد سلامتی و حفظ آن زیبنده است و ورزش راه اساسی برای کاهش معضلات اجتماعی ، جسمانی و روحی و روانی در جامعه است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در خصوص روز شمار و برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت : بر این اساس برنامه های ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش از 25 مهر آغاز میشود و در سراسر استان همایش های پیاده روی و کوهروی و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد برنامه ها و روزشمار هفته تربیت بدنی و ورزش افزود : در هفته تربیت بدنی و ورزش در آذربایجانشرقی بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد و 26 مهر روز ورزش ، ولایتمداری ، اخلاق و معرفت ، روز 27 مهر ماه روز ورزش ، تجلیل از نام آوران و قهرمانان ، روز 28 مهر ماه روز ورزش ، مدرسه ، دانشگاه و حوزه ، روز 29 مهر ماه روز ورزش ، کارمندان و کارگران ، روز سی ام مهر روز ورزش ، روستانیان و عشایر ، روز 1 آبان روز ورزش ، بسیج ، نیروهای مسلح و ایثارگران و 2 آبان روز ورزش همگانی ، بانوان و خانواده نام گذاری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود : این اداره کل توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را با رویکرد علمی و فرهنگی را دنبال می کند و اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و برنامه های فرهنگی با محوریت جوانان را در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار