پیام فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت عید غدیر خم

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان رباط کریم درپیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۶۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، متن پیام بیژن سلیمان پور به این شرح است:

غدیر نه فقط نام یک برکه در وادی تفتیده وسوزان خم ، که قله همیشه استوار و عظیم هدایت وچشمه هماره

جاری آرامش و امیدی است که پروردگار مهربان درروز هجدهم ذی الحجه با اکمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت محمدی (ص) در قالب امامت و ولایت علوی (ع) به مسلمین ارزانی داشت . هرکه ار این کوثر جوشان و پایان ناپذیر جرعه ای نوشید، به کشتی امن نجات وارد شد و رستگار گشت و شوربخت و تیروه روز آن است که ازاین مسیر و طریق فلاح و سعادت دور شد و در چاه ویل ضلالت فرو افتاد .

در دورانی که رایحه شورانگیز ولایت ، سرزمین ایران را معطر کرده و مجد و عظمت اسلام درشاکله حکومت دینی و الهی جمهوری اسلامی متبلور گشته است ، دنیای اسلام گرفتار و داغدار آتش افروزی و خون ریزی گرگ صفتان روبه مسلکی است که به نام دین خاتم ، جنایت و فساد می کنند و چهره رحمانی اسلام عزیز را نزد جهانیان مخدوش و زشت نشان می دهند و این گمراهی و سیه روزی را شوندی نیست جز دوری این مسلمان کشان نامسلمان از صراط و سراج ولایت و دشمنی بی انتها و کینه بی پایان آنان که همان نسل نامبارک و شوم آل امیه و بنی عباس هستند، با سلاله پاک و مطهر علی (ع)و شیعیان آن حضرت .

فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به پیشگاه مقدس آخرین ولی و حجت الهی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و همچنین نایب برحقش مقام معظم رهبری(دامت برکاته) همه خادمان ملت در دولت تدبیر و امید و آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان رباط کریم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار