در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

اصلاح نظام پذیرش دانشجو/افزایش سهم پژوهش از بودجه سالانه کشور

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون آموزش برای تحقق سیاست های کلی علم و فناوری گفت: مصوب کردن اعتبارات کافی برای بحث علم و فناوری و همچنین رشد سهم پژوهش از بودجه سالانه کشور اقدامی است که کمیسیون آموزش مجلس برای تصویب بودجه سال 94 در دستور کار خود دارد.

کد مطلب: ۲۶۸۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به برگزاری جلسات هم ‌اندیشی برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست‌ های کلی علم و فناوری گفت:‌ کمیسیون آموزش به طور ویژه برای عملیاتی شدن منویات ایشان تلاش می کند.

وی با اشاره به اقدامات کمیسیون آموزش برای تحقق سیاست های کلی علم و فناوری گفت: مصوب کردن اعتبارات کافی برای بحث علم و فناوری و همچنین رشد سهم پژوهش از بودجه سالانه کشور اقدامی است که کمیسیون آموزش مجلس برای تصویب بودجه سال 94 در دستور کار خود دارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اصلاح نظام پذیرش دانشجو و افزایش ورود دانشجویان به دوره ‌های تحصیلات تکمیلی گفت: این موضوع یکی از بندهای سیاست های کلی علم و فناوری است که در صورت توجه به رشد روزافزون جمعیت قشر تحصیل ‌کرده در کشور باید به کیفیت ورودی دانشجو به دانشگاه ها نیز توجه کرد.
وی همچنین با یادآوری فعالیت کمیته ‌ای در کمیسیون آموزش برای اجرای سیاست ‌های علم و فناوری ابلاغی رهبری افزود: اجرای این سیاست ها با همکاری همه دستگاه ها محقق می شود و اجرای کامل آن زمینه توسعه همه جانبه در کشور را فراهم می کند. بنابراین باید با برگزاری نشست‌ ها و هم اندیشی های کمیته عملیاتی شدن فرمایشات رهبری را دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار