فرماندار شهرستان سمنان:

فضاهای روستایی کانون های مهم فرهنگی و تولیدی در کشورند

خبرگزاری پانا: سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان گفت: فضاهای روستایی کانون های مهم فرهنگی و تولید ی در کشورند.

کد مطلب: ۲۶۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، به مناسبت روز ملی روستا فرماندار به همراه تعدادی از مسئولین ادارات با حضور در روستای حسن آباد بخش مرکزی سمنان و اعضای شورای بخش مرکزی بصورت نمادین این روز را گرامی داشتند .

سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان در برنامه زنده رادیویی از صدا و سیمای مرکز سمنان که از روستای حسن اباد بخش مرکزی سمنان به صورت مستقیم پخش شد با تبریک این روز به روستائیان گفت روستاها یکی از مهمترین کانون های تولیدی فرهنگی هستند که تامین کننده بخش عمده نیازهای مردم شهرها را بر عهده دارند.

ایشان با اشاره به اینکه روستاییان فرهنگ سازند حفظ سنت ها و آداب و رسوم اصیل هر منطقه را می توان در روستاها یافت .

سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان صداقت و پاکی و کسب روزی حلال را از ویژگی های روستاییان برشمرد و اذعان داشت دکتر روحانی ریاست محترم جمهور دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها داشته و در همایش ملی شوراها نویدهای خوبی را در بخش توسعه روستاها اعلام نموده اند.

ایشان در روستاحسن آباد با اشاره به احداث کمربندی روستاهای جنوب سمنان به مساحت 14 کیلومتر گفت با ارای این طرح زمینه توسعه بیشتر روستاهای جنوب سمنان فراهم خواهد شد .

سعدالدین در پایان ضمن بازدید از روند تکمیل حسینیه روستای حسن اباد گفت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سمنان و بویژه مردم روستاهای بخش مرکزی همواره شاکر خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روستاها ی خود بوده چرا که قبل از انقلاب روستاها از ابتدائی ترین خدمات عمومی نیز محروم بوده اند.

ایشان افزایش خدماتی همچون اب و برق و گاز و تلفن و احداث و تکمیل مدارس و ایجاد فضاهای ورزشی و مذهبی در روستاها و ......را در راستای محرومیت زدایی از روستاها که از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری به دولت است را وظیفه مسئولان دانست و گفت در شهرستان و استان سمنان نیز عملکرد مسئولان عاملی مهم در افزایش امید و اعتماد عمومی در روستاها بوده است که حضور و تعامل و مشارکت مردم روستاها در طرح های بزرگ کشوری همچون اجرای طرح عمومی کشاورزی تصدیقی بر این موضوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار