اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن کم‌درآمد‌ها و استیجاری

خبرگزاری پانا: بنیاد مسکن اعلام آمادگی کامل برای ساخت مسکن کم‌درآمد‌ها و استیجاری کرده است ولی تاکنون از وزارت راه و شهرسازی هیچ امکاناتی ارائه نشده است.

کد مطلب: ۲۶۶۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح جامع مسکن در وزارت راه و شهرسازی تهیه شده است گفت: این طرح در مرحله مطالعه توسط مشاوران قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پس از مطالعه طرح جامع مسکن، این طرح توسط دستگاه‌های تابع مطالعه می‌شود و پس از ارائه نظریات دقیق رونمایی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: طی چند روز گذشته جلسه‌ای برای ارائه نظریات مختلف نسبت به طرح جامع مسکن برگزار شد و نتایج آن به معاون مسکن و وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.

تابش در ادامه توضیح داد: منابع مالی طرح جامع مسکن در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار می‌گیرد تا منابع مالی آن در بودجه سال آینده برنامه‌ ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن اعلام آمادگی برای ساخت مسکن کم درآمد‌ها، ملکی و استیجاری را کرده است گفت: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی نظر خود را برای طرح بنیاد مسکن اعلام نکرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی برای طرح جامع مسکن هیچ امکانات و هیچ منابع مالی را در اختیار بنیاد مسکن قرار نداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار