آغاز ثبت نام دوره‌های جدید آموزشی کتابخانه و موزه ملی ملک

خبرگزاری پانا: مرکز آموزش مؤسسه‌ی کتابخانه و موزه‌ی ملی ملک تهران با آغاز پاییز 1393 هجری خورشیدی برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی ثبت نام به عمل می‌آورد.

کد مطلب: ۲۶۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در تداوم ارائه ‌ ی آموزش‌های مربوط به حوزه‌ی هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی در نخستین موزه‌ی وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه‌ی بزرگ کشور در حوزه‌ی نسخه‌های خطی، در زمینه‌های نگارگری (تذهیب، گل و مرغ، لاكی و ...)، نقاشی پشت شیشه، خط شكسته، اصول فهرست‌نویسی چاپ سنگی و چاپ سربی و نیز اصول فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی برگزار می‌شود.

دوست ‌ داران و علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی و ثبت نام، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66726613 داخلی 181 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا به صورت حضوری به این بخش مراجعه کنند.

کتابخانه و موزه‌ی ملی ملک در محوطه‌ تاریخی باغ ملی به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» قرار دارد.

درخور یادآوری است، کتابخانه و موزه­ی ملی ملک از سوی زنده­یاد حاج حسین آقا ملک، وقف بر آستان قدس رضوی شده و یکی از مؤسسات تابع آن است که در چارچوب وقف‌نامه‌ی خود و نیز با در نظر داشتن اهداف و برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار