رییس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

تحول در نظام فناوری اطلاعات ارائه خدمات به زائرین

خبرگزاری پانا: رییس جمعیت هلال احمر از درمانگاه‌ها و مطب‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۶۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر محمد فرهادی در بازدید از مطب‌ها و درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به رضایت زائرین از نحوه اجرای طرح پزشکان حج در سال 93 و اجرای طرح انطباق اظهار داشت: رضایت زائرین از استان‌های مختلف نشان می‌دهد هدفگیری، سیاست ها وبرنامه ریزی های مرکز پزشکی حج و زیارت در راستای ارائه خدمات سلامت به زائرین بیت الله الحرام درست است.

رییس جمعیت هلال احمر، مجموعه های مرکز پزشکی حج را در سال 93، چابک و کارا توصیف کرد و بیان کرد: وی با توجه به کم شدن تعداد پزشکان و با هدف بالا بردن کیفیت خدمات به زائرین ، طرح تحول در نظام فن آوری اطلاعات در کارگروه تخصصی بهداشت و درمان تهیه و برای سال آتی اجرا خواهد شد.

وی از اختصاص بودجه ای برای تحول در نظام فناوری اطلاعات ارائه خدمات به زائرین در سال آتی خبر داد و متذکر شد : ارتقای کیفیت خدمات در نظام خدمات سلامت به حجاج، بدون ارتقای حوزه فناوری اطلاعات میسر نیست.

وی در پایان اشاره کرد: حمایت نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج وزیارت از ارتقای کیفیت خدمات سلامت به حجاج انگیزه ای برای پیشبرد هرچه بهتر و سریعتر اقدامات جمعیت هلال احمر در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار