در گفت و گو با پانا عنوان شد؛

شمارش معکوس مجلس برای تصویب قانون احزاب

خبرگزاری پانا: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه سه ماه فرصت وزارت کشور جهت بررسی قانون احزاب و ارائه آن به مجلس رو به اتمام است، اظهار کرد: لایحه به دستمان نرسد، روند طرح را ادامه خواهیم داد.

کد مطلب: ۲۶۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به فرصت سه ماهه مجلس به دولت جهت ارائه کارشناسی و بررسی در قانون احزاب و ارائه لایحه آن به مجلس به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: به جهت آنکه سه ماه به روند تصویب قانون احزاب در صحن علنی توقف داده شد، وزارت کشور موظف شد کارگروهی را تشکیل و بررسی های خود را در خصوص قانون احزاب انجام دهد و لایحه را ظرف سه ماه از طریق دولت به مجلس ارائه دهد.

وی یادآور شد: بازه زمانی سه ماهه در هفته جاری به پایان می رسد و ما منتظر نتیجه ایم. هنوز هم از کمیسیون شوراها و امور داخلی نماینده ای به این کارگروه دعوت نشده و در انتظار آنیم تا ببینیم کارگروه دولت تشکیل می شود یا خیر.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر این کارگروه تنظیم شود، قطعا ما لایحه را دنبال خواهیم کرد و در غیر اینصورت طبیعی است که روند طرح را ادامه خواهیم داد و طرح قانون احزاب را به نتیجه خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار