مدیر کل ورزش و جوانان استان:

هفته دفاع مقدس یاد آور نقش جوانان در حماسه آفرینی است

خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور نقش جوانان در حماسه های مختلف ایران اسلامی و بخصوص دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۲۶۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا،عبد الرحمن قاسمی افزود: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی آزمونی بود که جهانیان با قدرت واقعی این نظام نوپای اسلامی که همان پشتوانه مردمی است آشنا شوند.
قاسمی با اشاره به حماسه های جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: با نگاهی به میانگین سنی شهدا و جانبازان دفاع مقدس آنچه کاملا مشهود است نقش بی نظیر و جانفشانی جوانان در حفاظت از میهن عزیز اسلامی است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر لزوم گرامیداشت این ایام اضافه کرد: این اداره نیز با همین هدف برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را در این ایام برگزار می کند.
قاسمی از هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: در تمامی شهرستان ها و با استفاده از ظرفیت بزرگ هیات های ورزشی و تشکل های مردم نهاد شاهد اجرای برنامه های متنوعی هستیم.
وی همچنین با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: آنچه جوان امروز در جامعه نیاز دارد هویت باوری ایرانی و اسلامی و آشنایی با نقش جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار