مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرگزاری پانا: مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری همایش خانوادگی بمناسبت هفته دفاع مقدس با جوایز ارزنده خبر داد.

کد مطلب: ۲۶۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی بیگدلی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ترشیح برنامه های این هفته تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس چندین پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید .

وی از افتتاح 12 سالن ورزشی در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 51 سالن ورزشی در استان وجود دارد و همزمان با هفته دفاع مقدس 12 سوله ورزشی دیگر نیز در استان افتتاح می‌شود .

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 4 باب از سالن‌های ورزشی ذکر شده در شهرستان‌های قیدار، خرمدره، طارم و ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد .

وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان و 400 شهر کشور به طور همزمان خبر داد و گفت: 7 صبح 4 مهرماه همایش پیاده روی از میدان آزادگان به سمت سینما رو باز گاوازنگ برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید یک مسیر 3 کیلومتری را بپیمایند .

بیگدلی با اشاره به همکاری شهرداری در اجرای همایش پیاده روی ابراز کرد: 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال علاقه‌مندان به محل برگزاری همایش در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی جوایز اهدایی در این همایش عنوان کرد: 30 دستگاه دوچرخه، 30 عدد کارت اعتباری 50 تا 100 هزار تومانی، 3 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از جمله جوایزی است که به قید قرعه به شرکنندگان در همایش اهدا می‌شود .

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: برای کودکان زیر 12 سال شرکت کننده در این پیاده روی قرعه کشی جداگانه‌ای با جوایز ویژه نظیر اسباب بازی کودکان در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام /

خبرنگار افتخاری: مریم مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار