با ارسال نامه ای به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ؛

تقدیر نمایندگان فارس از عملکرد رئیس بنیاد شهید فارس

خبرگزاری پانا: اکثریت نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد پاکدل خواستار تقدیر و تداوم خدمت رییس بنیاد شهید فارس شدند.

کد مطلب: ۲۶۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اکثریت نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد پاکدل خواستار تقدیر و تداوم خدمت رییس بنیاد شهید فارس شدند.

در بخشی از نامه ارسالی به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی آمده است:
جنابعالی خوب مستحضرید که خدمت به ایثارگران و خانواده محترم ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نشانگر طراز تکریم و نگاه مسئولین نظام به جایگاه ایثار در منظر ملی و بین المللی است.
در ادامه این نامه عنوان شده است: وجود انبوه و ارزشمند ایثارگران در فارس نشان از اهمیت دفاع در نظر مردم شریف این استان است.
مدیریت فعلی بنیاد شهید و ایثارگران فارس جناب آقای پاکدل با خصوصیات فردی مطلوب و عملکرد قابل توجه خود در رضایت اکثریت خانواده های ارجمند شهدا و ایثارگران بلکه مردم شریف فارس را جلب نموده و مانمایندگان متقاضی تقدیر ،دلگرمی ،تداوم خدمت و حمایت مالی بیشتر ایشان از جناب جنابعالی هستیم.
بنا بر این گزارش جعفر قادری شیراز،سیدحسین ذوالانوار شیراز،سید موسی موسوی لامرد مهر،دوگانی فسامحمد سقایی استهبان نی ریز،الیاس طاهری اقلید،رضایی جهرم،هاشمی سپیدان،محمد صادقی کازرون، احمدی داراب،زارع آباده،فریدونی فیروزآباد،برومندی مرودشت،اسماعیلی خرامه و غلامعلی جعفر زاده -رشت عضو فراکسیون ایثارگران مجلس این نامه را امضا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار