زنگ جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار مهر نواخته می شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت:مراسم جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار مهر طی روزهای 16،17 و 18 مهر همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۶۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین دشتی افزود: مدارس سراسر کشور در روز چهارشنبه 16 مهر،پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره)و مراکز نیروی مقاومت بسیج در روز پنج شنبه 17مهر و پایگاههای نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی در روز جمعه 18 مهر آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار استان هستند.
وی تصریح کرد: حدود 300 پایگاه کمیته امداد،نیروی مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری مساجد در سطح استان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست به دانش آموزان بی بضاعت در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند تا در اسرع وقت در بین آنان توزیع شود.
دشتی ادامه داد: مردم نیکوکار استان در سال گذشته در مراسم جشن عاطفه ها بالغ بر 17 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی اظهار کرد: كلیه كمكهای نقدی جمع آوری شده در پایگاههای بسیج،کمیته امدادامام (ره) بسیج محلات ، مساجد، ادارات، اصناف و... كه توسط امدادگران وسازمان بسیج مستضعفین جمع آوری میشوند تحویل كمیته امداد امام خمینی(ره) شده تا در جهت دانش آموزان نیازمند شناسایی شده و دارای اولویت و همچنین دانش آموزان معرفی شده ی سازمان بسیج مستضعفین مورد مصرف قرار گیرد.
دشتی با بیان اینکه 16 هزار و 500دانش آموز و 3 هزار و 500 دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند تصریح کرد:پرداخت کمک هزینه تحصیل،برگزاری کلاسهای تقویتی و تامین پوشاک و اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است که از طریق منابع امدادی و کمک مردم و خیرین تامین می گردد.
وی اعتماد مردمی به کمیته امداد امام را سرمایه ای ارزشمند برای این نهاد خواند و تاکید کرد:در سایه این اعتماد است که مردم و خیرین نیکوکار استان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می دهند تا در اسرع وقت به دست محرومان جامعه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار