نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو :

شروع یك كسب و كار ، از جالب ترین عملكردهایی است كه یك فرد می تواند داشته باشد

خبرگزاری پانا:نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران افزود: شروع یك كسب و كار یكی از جالب ترین عملكردهایی است كه یك فرد می تواند داشته باشد. بیش از 10 میلیون نفر هر ساله كسب و كاری را آغاز می كنند و در نتیجه هر ساله بیش از 3 میلیون كسب و كار كوچك ایجاد می شود.

کد مطلب: ۲۶۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا،جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران که با حضور نماینده مردم آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای مرکزی جواد ششگلانی و دبیر جامعه اسلامی کارگران و اعضای شورای مرکزی کارگری و کارفرمایی در محل جامعه اسلامی کارگران برگزار گردید.
در ابتدای جلسه جعفری دبیر جامعه اسلامی کارگران ضمن بیان عملکرد جامعه اسلامی و راه اندازی مرکز نخبگان جامعه اسلامی کارگران خبر داد و افزود: راه اندازی مرکز نخبگان برای فرزندان کارگر می تواند برای پیشرفت استان و کشور راهکارهای مناسبی جهت ایجاد طرحهای جدید کمک نماید.
جعفری در این نشست هم‌اندیشی ، ایده‌ها و راهکارهای نخبگان برای پیشرفت استان و کشور اظهار کرد: به منظور تعامل با فرزندان کارگران اقدامات لازم سخت‌افزاری به منظور هم‌افزایی نخبگان استفاده می‌شود و نخبگان به عنوان بازوان فکری جامعه علاوه بر نقد سازنده باید راهکارهای حل مشکلات را نیز ارائه کنند تا بهتر بتوان به نیازهای آنها پاسخ داده شود.
درادامه محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: كارآفرینی مزایای متعددی دارد و در نتیجه رقابت در این حیطه نیز بسیار زیاد است. درك ایعاد این رقابت و طرح یك كسب و كار دقیق و كارآمدمی تواند منجر به شروع یك كسب و كار موفق در بین کارگران می شود.
و ی افزود: با وجود اینكه كارآفرینی می تواند منجر به موفقیتهای زیادی برای کارفرمایان و کارگران شود، ولی باید زمانی را صرف سنجش آمادگی خود برای شروع یك كسب و كار كنید. در كسب و كار هیچ ضمانتی وجود ندارد، اما شما می توانید با طرح یك نقشه مناسب و بررسی دقیق آن شانس موفقیت خود را افزایش دهید. در ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را به عنوان یك دارنده كسب و كار مورد ارزیابی قرار دهید.
فرهنگی افزود:عواملی چون توسعه سبد کالاها و دسترسی جغرافیایی به منظور رشد بیشتر، عمیق تر شدن شکاف بین شرکت هایی که مدیریت موجودی خدمات را به خوبی پیاده سازی می کنند و شرکت هایی که این کار را انجام نمی دهند، ادامه خرید و تملک سازمان های دیگر به عنوان یک عامل محرک رشد، خیزش توجه به داده های خرد در توزیع عمده فروشی و توجه به سهم از کیف پول مشتری و تقاضاهای مشتریان و نیاز به همگرایی کانال های چندگانه نیز از جمله مهم ترین چالش های صنعت پخش در جهان به شمار می آید .
ایشان در خاتمه اظهار نمود:دستیابی به تصویری واضح از تقاضا، افزایش شفافیت داده ها برای کنترل موجودی و هزینه ها، بهبود همکاری و اجرا با تامین کنندگان و مشتریان و نیز قرار گیری در جایگاه رشد با بهبود خدمات ارائه شده به مشتری را برخی از چالش های پیش روی صنعت پخش معرفی کرد
در پایان این مراسم جمعی از اعضای شورای مرکزی متشکل از کارگری و کارفرمایی نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات کارخانجات ، کارگران ، تولید و نحوه محاسبه مالیات ارزش افزوده و عدم نقدینگی کارخانجات بیان نمودند و دکتر فرهنگی از مرکز تحقیقات جامعه خواستار ارائه جمع بندی مطالب و نظرات مسائل کارگری در خصوص کسب و کار ،جهت استفاده و تدوین در قوانین را خواستار شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار