مسئول امور شهری شهرداری خمین در گفت و گو با پانا:

سگ های ولگرد فاقد قلاده و شناسنامه معدوم می شوند

خبرگزاری پانا: مسئول امور شهری شهرداری خمین گفت: سگ های ولگرد فاقد قلاده و شناسنامه معدوم می شوند.

کد مطلب: ۲۶۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مهندس چوگری در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: گازگرفتگی سگ های بدون صاحب در سال 90، 14 مورد، در سال 91، هیچ مورد و در سال 92، یک مورد بوده است و سگ های صاحب دار در سال 90، 34 مورد در سال 91، 184 مورد و در سال 92، 184 مورد بوده است.

وی با اشاره به معدوم کردن سگ ها ادامه داد: از دهداری ها در روستاها می خواهیم که جهت هماهنگی و شناسایی سگ های با صاحب اقدام نمایند که مبادا اشتباهی کشته شوند و همچنین دفن لاشه ی سگ های معدوم شده با هماهنگی اداره بهداشت صورت بگیرد.

مسئول امور شهری شهرداری خمین خاطرنشان کرد: فعالیت های مکان های پرورش سگ باید کنترل و توسط شبکه دامپزشکی شهرستان از ورود سگ ها به محل دفن زباله ها جلوگیری شود و سگ هایی که کشته می شوند صورت جلسه شوند.

چوگری تصریح کرد: تاکنون 610 قلاده سگ واکسیناسیون، قلاده گذاری و شناسنامه دار شده اند و سگ های ولگرد که فاقد قلاده و شناسنامه هستند باید معدوم شوند و کسی در این مورد نیز اعتراضی نداشته باشد.

وی بیان کرد: تعداد 520 قلاده اتلاف و همه ی آنها به صورت اصولی دفن شده اند.

مسئول امور شهری شهرداری خمین با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری گفت: احداث یک مجموعه ی ست ورزشی در پارک بعثت، یک مجموعه ی ست ورزشی در خیابان طالقانی به منظور توسعه ورزش های همگانی، ایجاد دور برگردان سی ان جی در بلوار قطب صنعتی و احداث طرح میدان شاهین با موافقت شورای شهر و کارشناسان راهور بخشی از این اقدامات بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار