دوره های آموزشی ضمن خدمت برای مدرسان درس پرورشی تفکر و سبک زندگی برگزارمی شود

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دوره آموزش ضمن خدمت درس پرورشی تفکر و سبک زندگی برای مدرسان دروس پرورشی برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۵۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: احمدرضا لطیفیمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دروس پرورشی در کنار دروس آموزشی بعنوان دروس انتخابی با اهداف ویژه ای ازسوی وزارت آموزش و پرورش تدبیر طراحی شده است .

وی پرورش وتقویت مهارتهای فردیواجتماعی دانش آموزان نظیرتفکر، خلاقیت تصمیم گیری ،تقویت حس مشارکت جویی ومسئولیتپذیری را از جمله اهداف ارزشمند این دروس خواند و تأکید داشت تا مدرسان دروسپرورشی با جدیت تمام این اهداف را در کلاس های درس پرورشی دنبال کنند.
قنبری رییساداره امور تربیتی نیز گفت: به منظور افزایش مهارت مدرسان دروس پرورشی تعدادی ازمربیان پرورشی در هریک از شهرستان ها و مناطق ،جهت فراگیری شیوه های نوین تدریسدروس پرورشی انتخاب و به دوره های مدرسی تهران اعزام شده اند تا پس از فراگیری فنونمختلف دوره های مذکور را قبل از آغاز سال تحصیلی در مناطق خود برای مدرسان پرورشیبرگزار نماید .
وی در ادامه از جمله برنامههای اداره امور تربیتی در سال تحصیلی در دروس پرورشی ، برگزاری جشنواره روشهایتدریس ، تقویت گروه درس پرورشی و بازدید از کلاسهای درس پرورشی ، اجرای طرح احصاءو تلفیق نکات تربیتی در کتب آموزشی ، و برگزاری دوره های توانمند سازی با عناوینمختلف، تشکیل شبکه تشکیلاتی نمایندگان پرورشی برای کیفیت بخشی به فعالیت هایپرورشی را یا دآور شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار