رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین:

حفظ هویت دینی و ملی از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد است

خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: حفظ و نگهداری از فرهنگ و هویت دینی و ملی مردم بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کد مطلب: ۲۵۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سعید مختاری فرد در دیدار کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین و گروه نمایش "رویش دخی ها" با امام جمعه این شهرستان افزود: یکی از مهمترین وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقاء و بالا بردن منزلت اجتماعی افراد و نیروهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به جهت گسترش ارتباطات و مبادلات فرهنگی و هنری اقداماتی صورت پذیرفته که حائز اهمیت بوده و توانستیم رتبه هایی را در سطح استان و کشوری کسب نماییم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: همچنین تحکیم بنیان خانواده و شناساندن سبک زندگی اسلامی همچنین گسترش و تعمیق گفت و شنودهای فرهنگی و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با انجمن های فعال از برنامه هایی بشمار می رود که اقدامات لازم برای اجرایی شدن آنها در دستور کار قرار گرفته است.

مختاری فرد با اشاره به تقویت توان و اقتدار فرهنگی در سطح شهرستان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی پدر امام خمینی (ره) که نشانگر داشتن پتانسیل بالای فرهنگی در شهرستان است همچنین برپایی نمایشگاه و شب شعر از اقدامات فرهنگی می باشد که استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات در زمینه های برگزاری برنامه های فرهنگی همکاری و تعامل لازم را داشتند گفت: همه مسئولین ادارات شهرستان خمین در برنامه های مناسبتی همکاری، تعامل و حمایت های همه جانبه ای داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار