ارائه آموزش رایگان نحوه باغداری و آشنایی با درخت انگور

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در دومین جشنواره انگور آموزش رایگان نحوه باغداری و آشنایی با درخت انگور برای مهمانان ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۲۵۸۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسمعیل کریم ‌زاده در حاشیه دومین جشنواره انگور که در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه در حال برگزاری است، اظهار داشت: دومین جشنواره انگور به منظور نقش انگور در اقتصاد از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت و کارآفرینی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه توجه به کشت و صنعت انگور و معرفی انگور به عنوان مهم‌ترین محصول باغی ارومیه از محورهای اصلی برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه ریشه انگور به شرکت کنندگان در این جشنواره هدیه داده می‌شود، نحوه نگهداری و باغداری انگور نیز به صورت رایگان آموزش داده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه لوح فشرده و بروشور نحوه نگهداری از مو نیز در بین شرکت‌کنندگان این جشنواره توزیع می‌شود، ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نه تنها می‌تواند ظرفیت‌های شهر ارومیه را در بخش کشاورزی نشان دهد بلکه در معرفی محصولات باغی این شهرستان نیز کمک قابل توجهی می‌کند.

وی عرضه میوه و مشتقات انگور با تخفیف ویژه در محل برگزاری جشنواره و برگزاری جشن‌های متنوع و شاد ،برگزاری جشنواره‌های محلی در کناره جشنواره انگور را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در کنار دومین جشنواره انگور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار