نماینده ولی فقیه در استان فارس :

دخالت دولت در تمام امور اقتصادی فقر جامعه را به‌دنبال دارد

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اگر مدیری نتواند مشكلات را رفع كرده یا مسئول و كارمندی در انجام امری كارشكنی كند، به هیچ‌عنوان نباید در عرصه خدمت باقی بماند.

کد مطلب: ۲۵۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت‌الله اسدالله ایمانی در نهمین جشنواره معرفی و تجلیل از تعاونی‌های برتر استان فارس، گفت: انسان با شركت در فعالیت‌های تعاونی، همكاری را تجربه می‌كند و همراهی با دیگران را می‌آموزد.

وی خاطرنشان كرد: حضور در عرصه تعاون اعم از فعالیت‌های اقتصادی علمی نظامی و دیگر عرصه‌ها، روح خود محوری را تعدیل کرده و انسان را در بهره‌وری از دیگران و خدمت رساندن به دیگران آموزش می‌دهد.
آیت‌الله ایمانی تاكید كرد: پیوند انسان و سرمایه راه زندگی را می‌ گشاید و اگر تفکر در کنار قدرت بدنی و سرمایه قرار گرفته در جهت مثبت به کار گرفته شود سبب پویایی در جامعه خواهد شد.
امام جمعه شیراز با انتقاد از آنچه نظارت نكردن بر عملكرد بانك‌ها در پرداخت تسهیلات عنوان می‌كرد، گفت: امیدوارم قوانینی ایجاد شود که بر اساس آن نظارت بر بانک‌ها در چگونگی استفاده از تسهیلات اعمال شده و اینگونه نباشد که به تعبیر رییس جمهور؛ بانک‌ها پستویی برای فعالیت‌های خود بسازند.
نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: مسئولان نباید منتظر بمانند تا افراد برای ثبت تعاونی به سراغ اداره تعاون بیایند بلکه باید فضایی ایجاد کنند تا مردم را کنار هم جمع کرده به فعالیت‌های گروهی تشویق کنند.
آیت‌الله ایمانی تعاون را دارای پاکترین سودها دانست و با بیان انکه تعاونی می‌تواند پیشرفت و عدالت را در جامعه به دنبال داشته باشد، ادامه داد: دخالت دولت در تمام امور اقتصادی چیزی جز توزیع فقر و نداری را به همراه نخواهد داشت، همانگونه که اگر تمامی امور در اختیار بخش خصوصی باشد نیز ثروت اندوزی و پایمال شدن حق دیگران را به دنبال داشته و درآمد مشروعی به‌حساب نمی‌آید.
نماینده ولی فقیه همچنین از آنچه كارشكنی برخی دوایر دولتی عنوان می‌كرد،‌انتقاد و تصریح كرد: اگر مدیری نتواند مشكلات را رفع كرده یا مسئول و كارمندی در انجام امری كارشكنی كند، به هیچ‌عنوان نباید در عرصه خدمت باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار