مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی:

بازیگر فیلم لاله قطعاً خارجی است/ اسپانسر جدید می گیریم

خبرگزاری پانا: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: حواشی موجود درباره فیلم «لاله» باعث شد که اسپانسرهایمان را ازدست بدهیم اما به دنبال اسپانسر خارجی هستیم که در منطقه فعالیت داشته باشد.

کد مطلب: ۲۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، شفیع آقا محمدیان درباره حواشی فیلم لاله اظهار داشت: این فیلم مرحله پیش تولید را پشت سر گذاشته است و درآینده ای نزدیک فیلمبرداری آن آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در رسانه ها اخباری از این فیلم را می بینیم که با واقعیت آن متفاوت است، باید عنوان کنم قرار نیست عوامل فیلم درباره اخبار فیلم صحبت کنند و ما به خاطر حاشیه های موجود تصمیم گرفته ایم که اخباری از فیلم لاله منتشر نکنیم.

به گفته آقا محمدیان، بازیگر فیلم لاله قطعاً خارجی است و مرکز سخت به دنبال یافتن اسپانسر جدیدی برای فیلم هستیم که ساخت آن را به زودی آغاز کنیم.

شفیع آقا محمدیان ادامه داد: لاله کار خودش را انجام می دهد، ما گلایه ای از دوستان داریم که باعث شدند اسپانسرهایمان را از دست دهیم و بعد از تحریم وزارت فرهنگ و ارشاد این اتفاق به شکل دیگری ادامه یافت و ما تلاش می کنیم که این اسپانسرها را از میان کشورهای منطقه پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار