دو حادثه رانندگی ویك حادثه ریلی با 3 كشته در سیرجان

خبرگزاری پانا: وقوع دو حادثه رانندگی و یك حادثه ریلی ، روز گذشته در سیرجان ، جان 3 نفر را گرفت .

کد مطلب: ۲۵۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ " هادی ثمره " فرمانده انتظامی سیرجان در باره جزئیات این حوادث گفت : ساعت 1630 جمعه در كیلومتر 5 محور سیرجان - نجف شهر یك دستگاه خودروی سمند بنا به عللی با یك دستگاه موتورسیكلت برخورد كرد كه راكب موتورسیكلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد .

وی ادامه داد: علت این حادثه توسط كارشناس تصادفات پلیس ، در حال بررسی است .

ثمره خاطر نشان كرد : در سانحه رانندگی دیگری در محور سیرجان - پاریز یك دستگاه اتوبوس ولوو با یك دستگاه پراید برخورد كرد.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح كرد : بر اثر این برخورد راننده پراید كه نوجوانی 15 ساله بود به علت شدت جراحت پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

ثمره افزود : كارشناسان علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ راننده سواری پراید به علت عجله و شتاب بی مورد عنوان كرده اند .

وی بیان كرد : سانحه دلخراش دیگری در محور ریلی راه آهن سیرجان- شهربابك رخ داد كه در این حادثه مرد 70 ساله ای كه در حال چرای دامهایش به روی خط ریل قطار نشسته بود به علت كهولت سن و ناشنوایی ، متوجه هشدارهای قطار نمی شود و پس از برخورد قطار با وی در دم جانش را از دست می دهد.

این مقام مسول با عنوان اینكه علت حادثه از سوی كارشناسان سهل انگاری عابر پیاده به دلیل عدم رعایت حریم ریل قطار اعلام شده است تشریح كرد : به استناد ماده قانون ایمنی را ه ها و راه آهن جمهوری اسلامی ایران از وسط آكس ریل به طول 17 متر در اطراف ریل ، حریم راه آهن شناخته شده است و در صورت ورود انسان ، وسایل نقلیه ، احشام و ... آنها مقصر شناخته می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار