مدیر آموزش و پرورش محلات خبر داد:

افتتاح اولین آزمایشگاه زبان استان مرکزی در دبستان محلات

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت: اولین آزمایشگاه زبان استان مرکزی در دبستان حضرت محمد(ص) این شهر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۲۵۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

رحیم امیری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اعلام این خبر افزود:با همت خیرین شهرستان این آزمایشگاه زبان در دبستان حضرت محمد(ص) باقرآباد محلات با هزینه ای معادل 450 میلیون ریال افتتاح شد.

وی تصریح کرد:در فاز اول این آزمایشگاه چند منظوره 15 سیستم نصب و راه اندازی شده است و در فاز دوم این پروژه نیز 15 سیستم دیگر نصب خواهد شد که به 350 میلیون ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مدیر آموزش و پرورش محلات بیان کرد: این دبستان اولین واحد آموزشی تمام هوشمند استان می باشد و اکنون نیز به عنوان اولین مدرسه دارای آزمایشگاه زبان استان شناخته می شود.

امیری در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت:با همت خیرین مدرسه ساز همزمان با افتتاح این آزمایشگاه سالن اجتماعات و نمازخانه دبستان حضرت محمد(ص) با نام شهدای باقرآباد نیز به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: این سالن با مساحت 280 متر و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین تکمیل شده و آماده استفاده 110 دانش آموز این دبستان قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش محلات در پایان گفت:خیرین مدرسه ساز در طول 3 سال گذشته به منظور بازسازی بخش های مختلف این مدرسه و تجهیز آن بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار