نوروزبیگی:

بهترین فیلم برای اکران ماه محرم من و زیبا بود/ حمایتی از خرس نمی شود

خبرگزاری پانا: جواد نوروز بیگی، تهیه کننده فیلم من و زیبا و خرس با اشاره به عدم اکران این فیلم ها گفت: فیلم «خرس» هنوز نتوانسته مجوز پروانه نمایش در داخل کشور دریافت کند درحالیکه در عرصه بین المللی روند صعودی داشته است، بهترین زمان برای اکران من و زیبا نیز محرم بود که این امر محقق نشد.

کد مطلب: ۲۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارفرهنگی پانا، جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم «من و زیبا» با اشاره به این مطلب که بهترین زمان برای اکران فیلم سینمایی «من و زیبا» ماه محرم و ایام سوگواری بود، گفت: فیلم «من و زیبا» را برای ماه محرم و برای این ایام ساختیم و از روز نخست نیز بهترین زمان برای اکران آن را محرم می دانستیم حتی برنامه ریزی نیز روی آن انجام دادیم و تصورمان بر این بود که از سوی مسئولان سینمایی مورد تشویق و حمایت قرار می گیرد در حالیکه تنها حامی ما بانک کشاورزی و پرویز پرستویی بود.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم را در شرایط بدی در شمال کشور ساختیم اما در جشنواره فجر از طرف رئیس سازمان سینمایی مورد تشویق قرار گرفتیم و ایشان به ما اعلام کردند که خوشبختانه با حضور فیلم «من و زیبا» دیگر دغدغه اکران ماه محرم را نداریم اما افرادی که باید شرایط خوب برای اکران فیلم در زمان مناسب انجام می دادند این کار را انجام ندادند.

نوروزبیگی در ادامه به حاشیه های اکران فیلم خرس اشاره کرد و افزود: فیلم «خرس» به دلیل حاشیه هایی که برایش به وجود آمده، هنوز نتوانسته مجوز پروانه نمایش در داخل کشور دریافت کند این در حالیست که این فیلم در عرصه بین المللی روند صعودی خوبی را طی می کند.

وی تصریح کرد: خود من هم از حضور این فیلم در عرصه های بین المللی و اعطا نکردن پروانه نمایش آن گیج می شوم و سوالم این است که برای فیلم دفاع مقدسی ای که ساخته ام چرا چنین شرایطی به وجود می آید در حالیکه کوچکترین ایرادی در بحث دفاع مقدس برای این فیلم وجود ندارد.

نوروزبیگی در پایان سخنان خود یادآور شد: متأسفانه فیلم خرس در داخل کشور تحت هیچ حمایتی قرار نمی گیرد و برای حل مشکل «خرس» اشکال و ایراد را به طور مستقیم به ما نمی گویند.

یادآور می شود، مهدی عظیمی مهرآبادی مدیرکل اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی درباره دلایل عدم اکران فیلم «خرس» نیز گفت: قرار بود در فیلم «خرس» اصلاحاتی صورت پذیرد که اگر عوامل کمک کنند و این کار را زودتر انجام دهند موانع اکران آن به زودی برطرف می شود و مشکلی ندارد، اصلاحات باید صورت پذیرد ولی افراد از انجام آن سر باز می زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار