معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان :

پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد از کارکرد های اصلی آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان در جشن ستارگان استان ، رشد و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد را از کارکردهای اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد .

کد مطلب: ۲۵۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،طالب محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل روز پنج شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه های یک و دو رقمی کنکور سراسری سال 93 استان با بیان این مطلب گفت: فرآورده و خروجی آموزش و پرورش دانش آموختگانی است که گرداننده اصلی جامعه هستند .

محمدی با بیان اینکه هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش اقتدار زا و قدرت آفرین نیست؛ گفت: کنکور سراسری مقتضی ترین راه نشان دادن توانائی ، استعداد و پتانسیل های نهفته دانش آموزان است .

وی با بیان اینکه بزرگترین چالش پیش روی آموزش و پرورش استان در کنکور سراسری، دانش آموزان پشت کنکوری هستند؛ گفت: از 23هزار و 994دانش آموز شرکت کننده استان در کنکور ، فقط 8هزار و 800نفر دانش آموز سال چهارم بوده و مابقی جزء دانش آموزان پشت کنکوری هستند.

وی قدرت غالب امروز جهان را بر اساس گفته صاحب نظران ، قدرت علم و دانائی عنوان نمود و اظهار داشت : آموزش و پرورش به عنوان مولد و بسترساز، می تواند با فراهم نمودن زمینه مناسب، چرخه های توسعه را به سهولت بچرخاند .

محمدی تجلیل از مقام علم و دانایی و مصداق آن را هدف اصلی برگزاری این همایش علمی عنوان کرد و تصریح نمود : علم و تعهد دو بال اند که شما نخبگان باید با امتزاج آن مسیر دانایی و پیشرفت را طی کنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار