آغاز به کار ستاد برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم

خبرگزاری پانا:اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری و ستاد برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم سیما با حکم معاون سیما منصوب شدند.

کد مطلب: ۲۵۱۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فررهنگی پانا؛با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما و رییس جشنواره جام جم، اعضای شورای عالی سیاستگذاری و ستاد برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما، منصوب و این ستاد کار خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، دارابی در احکام جداگانه‌ای مهدی فرجی ( مدیر شبکه یک)، مجید زین العابدین (مدیر شبکه سه سیما)، حسن اسلامی مهر ( مشاور عالی معاون و مدیرکل آموزش و پژوهش سیما)، محمد امین توکلی زاده (مدیر کل اداری و مالی سیما)، علی‌اصغر داودآبادی (مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی و سرپرست اداره کل طرح و برنامه و نظارت)، دکتر تاجبخش فنائیان ( مدیر کل نمایش سیما) و امیر محمدی را به عنوان اعضای شورای عالی سیاستگذاری جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم منصوب کرد.

انتخاب آثار برتر ، برگزاری جشنواره در بخش‌های اجرایی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه، داوری آثار واصله بخشی از وظایف این ستاد است.

جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما، سالانه به بررسی و داوری آثار تولید و پخش شده در معاونت سیمای رسانه ملی می‌پردازند و بهترین آثار را در هر بخش معرفی می کند. باتوجه به کثرت ساختارها و موضوعات برنامه های تلویزیونی، هر سال برخی از ساختارها و موضوعات بررسی و داوری می‌شوند که بر این اساس بررسی آثار با ساختارهای مستند و پویانمایی دوسالانه برگزار می شود.

چهارمین جشنواره بین المللی جام جم 27 دی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار