هشدار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در خصوص شرکت­های فروشنده لوازم کاهنده مصرف آب

خبرگزاری پانا: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نسبت به تماس­های مکرر شرکت های فروشنده لوازم کاهنده مصرف آب به مشترکین و معرفی خود به عنوان نماینده شرکت آب و فاضلاب هشدار داد.

کد مطلب: ۲۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به تماس­های فروشندگان سر شیر و شیرهای کاهنده مصرف آب از خارج استان با شهروندان استان مرکزی گفت:شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هیچگونه ارتباط کاری با شرکت‌های مذکور ندارد و مسئولیتی در قبال محصولات این شرکت­ها چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ هزینه ای عهده دار نخواهد بود.

زهرا طراوتی فکور افزود:این شرکت­ها هیچگونه تائیده­ای از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص فروش محصولات کاهنده خود نداشته و شایعات مطرح شده از سوی بازاریابان درباره افزایش قیمت آب بها و قطع یارانه­ها در صورت عدم خرید محصولاتشان کذب می باشد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد:هر گونه تغییر در تعرفه­های آب صرفاً از سوی سازمان هدفمندی یارانه­ها، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و از طریق رسانه ملی و سایر رسانه­ها اعلام خواهد شد.

طراوتی با اشاره به اینكه استفاده از سر شیرهای کاهنده مصرف آب تا 30درصد و بعضی از انواع شیرالات کاهنده مصرف آب نیز حتی تا 70 درصد باعث صرفه جویی در مصرف می شود افزود:همشهریان محترم می توانند در صورت تمایل شیرآلات و ادوات کاهنده مصرف مورد نیاز خود را از فروشگاه­های معتبر سطح شهر خریداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار