راهیابی 4 دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مرحله کشوری جشنواره قرآن‌کریم

خبرگزاری پانا: چهار نفر از دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی بعد از پشت سر گذاشتن مرحله منطقه‌ای بیست و نهمین جشنواره قرآن کریم دانشجویان، به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۲۴۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مرحله دانشگاهی بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان در بهمن ماه سال 92 و مرحله منطقه‌ای آن در اردیبهشت ماه سال‌جاری در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انجام شده و مرحله کشوری این جشنواره از اول تا سوم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در این دوره از جشنواره محمد مهدی تقی پور، مصطفی ملکی و محمدرسول دستبندچی، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ پنج جزء حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین جلال رضا مزرجی نیز در رشته سیره معصومین(ع) رتبه دوم مسابقات منطقه وزارت علوم را از آن خود کرد. برگزیدگان مرحله منطقه‌ای طی اول تا سوم شهریورماه در دانشگاه ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود؛ این جشنواره در پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود که از زیر مجموعه بخش های فوق می‌توان به ترتیب و به اختصار رشته‌های تلاوت و حفظ قرآن، قرآن شناسی و مفاهیم قرآنی، کتاب و مقاله، شعر و داستان، خوشنویسی و طراحی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار