رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت وگو با پانا مطرح کرد:

ادامه رکود در بازار اجاره بها /احتمال کاهش قیمت ملک در برخی از مناطق

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور با تاکید بر رکود بازار اجاره بها گفت : برخی از مالکان به دلیل پیش بینی که برای به اجاره نرفتن مجدد دارند قراردادهای گذشته را تمدید کرده اند به همین دلیل میزان معاملات اجاره در فصل جابجایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده است .

کد مطلب: ۲۴۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد قلی خسروی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا با تاکید بر رکود بازار اجاره بها تصریح کرد: قیمت ملک در سال 1391 افزایش یافت به گونه ای که توان اقتصادی مردم در آن حد نبود و به همان نسبت نیز تورم افزایش یافته بود بنابراین به دلیل آنکه این دو بازار مکمل هم هستند در حال حاضر نیز بخش عمده ای از مستاجران در حال تمدید قراردادهای گذشته خود هستند .


وی ادامه داد: برخی از مالکان به دلیل پیش بینی که برای به اجاره نرفتن مجدد دارند قراردادهای گذشته را تمدید کرده اند به همین دلیل میزان معاملات اجاره در فصل جابجایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده است .


رییس اتحادیه مشاوران املاک عنوان کرد: قیمت اجاره در برخی از مناطق کاهش یافته اما ،این نسبت در برخی از مناطق با افزایش اندک مواجه بوده است .


خسروی درباره کاهش پروانه های ساخت اظهار کرد: آمار دقیقی در این زمینه در دست نیست به این دلیل که مقرر بود سامانه کد رهگیری به سامانه شهرداری متصل شود اما این برنامه اجرایی نشده است .


رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره پیش بینی شرایط مسکن تا پایان سال خاطرنشان کرد: رشد قیمت مسکن از افزایش شاخص تورم بیشتر نخواهد شد و دیگر از رشدهای جهشی بخش مسکن خبری نیست و حتی احتمال کاهش در برخی از مناطق که بی رویه افزایش یافته اند نیز وجود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار